Milepæl

Jeg har passert 1000 sidevisninger! Jeg er fullt og helt klar over at det ikke er spesielt mye i denne blogger-verdenen, men for en fersking som meg, er det stas å se at såpass mange har vært innom. Tusen takk, alle sammen! - og legg gjerne igjen en kommentar eller hilsen neste gang du er innom :)

Her er er bilde fra en av favorittene; Broste Copenhagen, som forresten åpner butikk i Norge disse dagene. Liker den jordnære og elegante stilen deres.

Nå går jeg for de neste 1000 treffene ;-) Ha en nydelig helg, alle sammen!

Kommentarer

  1. Så gøy med så mange treff,alltid kjekkt å sjå at folk er innom og titter,det er jo det som driver ein:)
    Ei gode helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Tusen takk - og en god helg tilbake! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Når eg lager slik collage så kopierer/arkiverer eg først bildene eg vil ha fra ein nettbutikk,de blir lagt under mine bilder og så bruker eg photoscape til å sette dei i sammen,veldig lett og enkelt.har egne collage rammet der ein kan velge kin ein vil ha.

    Ein forsatt fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Etter tipset fra deg, kom på at jeg kanskje fant noe liknende i Picasa, som jeg har - og det gjorde jeg :)

    SvarSlett
  5. Hei Heidi, og takk for sist ja, kjempebra kurs:)
    Så flott blogg du har da, spennende!
    Jeg legger meg selvfølgelig til som følger:)

    Huff, da du hadde gått av bilen i sted ringte min mann, måtte rett på legevakten med en skadet fotballsønn - kom hjem nå... :( Da ble det ikke jobb på meg i morgen likevel, men vi sees onsdag:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Huff, håper sønnen har det bra, tross legevakten... Vi sees i morgen! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Det er veldig stas med kommentarer, så legg gjerne inn et lite "Hei" :)

Populære innlegg